http://s7.picofile.com/file/8266241492/aydizayn_6_1_Copy.jpg دانستنی های روز
تبلیغات
http://www.baversweb.cloudsite.ir/
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانستنی های روز

رونمایی از یک کیبورد بلوتوث برای ابزارهای هوشمند

 

 

کیبورد بلوتوثی,LG Rolly,کیبورد بلوتوثی LG Rolly ال جی

LG Rolly  تنها 17 میلی‌متر ضخامت دارد

 

رونمایی از یک کیبورد بلوتوث برای ابزارهای هوشمند
شرکت کره‌ای ال‌جی از صفحه‌کلید قابل‌حمل، جمع شدنی و مستحکم  LG Rolly برای به کار گیری در هنگام تایپ با موبایل و دیگر ابزارهای هوشمند رونمایی کرد.

صفحه‌کلید قابل‌حمل جدید ال‌جی که در دو نوع ثابت و تا شدنی ساخته شده، می‌تواند کاربران را در هنگام کار طولانی مدت با کیبورد کوشی‌های هوشمند یاری رساند.


برخلاف سایر همنوعان سیلیکونی این محصول، در ساخت LG Rolly از پلی کربنات مستحکم و پلاستیک ABS استفاده شده که به آن قدرت مانور بالا و استحکام بیشتر را می‌بخشد به گونه‌ای که پس از جمع شدن به اندازه یک خط کش فضا اشغال می‌کند؛ البته یکی دیگر از دلایل استفاده این ماده به عنوان پایه کیبرد  بی‌سیم الجی، واکنش سریع به دستورات فیزیکی کاربر می‌باشد.

 

ادامه مطلب
امیر اعلایی
۱۳ آبان ۹۴
 

SLEEPSENSE گجتی برای کنترل خواب کاربران

 

 

 

گجت SLEEPsense,اختراعات جدید,گجت SLEEPsense برای کنترل خواب

با استفاده از سنسور  SLEEPsense می توان تلویزیون یا لامپ ها را خاموش کرد

 

 SLEEPsense گجتی برای کنترل خواب کاربران
گجت های متفاوت و بسیاری از سوی کمپانی ها یا شرکت های مختلف برای رصد یا ارتقاء خواب کاربران تولید و عرضه می شوند. سامسونگ محصول جدیدی را با نام SLEEPsense عرضه کرده که به کنترل و چگونگی خواب کاربرانش می پردازد.


سنسور جدید کمپانی سامسونگ از ضخامتی حدودا یک سانتی متری برخوردار شده که در زیر تخت یا بستر کاربران قرار گرفته و از این طریق می تواند به رصد میزان خواب و همینطور استراحت کاربرانش در طول شبانه روز پرداخته و داده ها را با آنها به اشتراک بگذارد. این گجت هوشمند علاوه بر رصد خواب کاربرانش می تواند با سایر گجت ها نیز ارتباط برقرار کند. برای مثال، سنسور  SLEEPsense می تواند با سیستم تهویه هوا، تلویزیون یا حتی درب های ورودی هوشمند ارتباط برقرار کند تا بر کیفیت خواب کاربرانش افزوده شود.

ادامه مطلب
امیر اعلایی
۱۳ آبان ۹۴
 

گجت پوشیدنی که آلودگی هوا را هشدار می‌دهد

 

 

گجت TZOA,کاربردهای گجت TZOA,اختراعات جدید

گجت پوشیدنی TZOA برای هشدار آلودگی هوا

 

گجت پوشیدنی که آلودگی هوا را هشدار می‌دهد
محققان موفق به ساخت گجت پوشیدنی شده‌اند که می‌تواند کاربرانش را از وضعیت آلودگی هوا مطلع کند. 
در سال‌های اخیر، آلودگی هوا تبدیل به یکی از مهم‌ترین معضلات کشورهای سراسر دنیا شده است. گجت جدیدی با نام TZOA عرضه شده که کاربرانش را از وضعیت میزان آلودگی یا گازهای سمی موجود در هوا آگاه می‌کند.

 

این گجت مجهز به سنسورهایی مانند سنسور اندازه‌گیری اشعه ماوراء بنفش، رطوبت سنج، دما سنج شده تا با جمع آوری داده‌ها و انتقال آنها بتواند کاربرانش را از میزان و شدت آلودگی هوا آگاه کند. با استفاده از این سنسور می‌توان اطلاعات دقیق‌تری از میزان آلودگی هوا در سطح شهرها در اختیار داشت.

ادامه مطلب
امیر اعلایی
۱۳ آبان ۹۴
 

به کمک تلفن همراه دوچرخه تان را قفل کنید!

 



قفل کردن دوچرخه,دستگاه Skylock,قفل کردن دوچرخه به کمک تلفن همراه

دستگاه Skylock

 

به کمک تلفن همراه دوچرخه تان را قفل کنید!
از این به بعد می‌توانید دوچرخه خود را با استفاده از تلفن همراهتان قفل کنید و با آرامش کامل به هرجا که می‌خواهید بروید.

Skylock دستگاهی است که امکان این کار را برای شما فراهم می‌کند. به این صورت که به بلوتوث موبایل شما متصل می‌شود و شما می‌توانید فقل دوچرخه را هر وقت که خواستید با فشردن یک دکمه روی تلفن همراهتان باز کنید یا ببندید. اگر هم موبایل همراهتان نبود می‌توانید از طریق کد مورس قفل را بازکنید. باتری این دستگاه با سلول‌های خورشیدی شارژ می‌شود و نیاز نیست نگران شارژ آن باشید.

 

ادامه مطلب


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







color: black" direction="right"> ✿✿✿ این وبلاگ مال اقای مهدی دیزاینر چت هس وهرگونه کپی برداری از مطالب شرعا حرام است ✿✿✿